Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK – DOCUSHOP Webáruház

 

Vásárlás előtti kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet függöny webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon keresztül is adhatsz le megrendeléseket.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretne regisztrálni oldalunkon akkor a kezdő oldalon jobb felső sarokban tud a regisztráció gombra kattintva.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:

·         Követheti rendelései állapotát.

·         Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.

·         Értékelheti a megvásárolt termékeket.

·         Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.

·         Kedvenc termékek áttekintése és megosztása

Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?

A kezdő oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, akkor belépni fiókjába.

Hogyan szállítanak?

Házhoz szállítás, a GLS futárszolgálattal vagy saját szállítás keretében történik.

Személyes átvételre is van lehetőség Budapesten előre egyeztetett időpontban a cég székhelyén.

Van ingyenes szállítási lehetőség?

50.000-Ft felett a házhoz szállítási költség egész Magyarország területén ingyenes! Kikéve a nagyméretű és súlyú termékek. Például az archiváló dobozok és másoló papírok.

Kapok számlát a vásárlásról?

Természetesen igen. Minden vásárlásról számlát kap! Nekünk is fontos a környezetünk védelme, ezért ha rendelkezésünkre áll e-mail cím akkor elektronikus számlát állítunk ki és küldjük a vásárlónak! Ha nincs megadva e-mail cím akkor papír alapú számlát állítunk ki, és ezt a csomagban fogja találni!

Mi az ügyfélszolgálat telefonszáma?

Ha bármilyen kérdésed, észrevételed van, hívj minket a +36 70 703 7788 telefonszámon. Telefonon elérhetőek vagyunk minden hétköznap 8:00 - 17:00 között. Ezen a telefonszámon csak webes megrendeléssel és webáruházzal kapcsolatos kérdésekben tudunk segíteni.

Mi az ügyfélszolgálat e-mail címe?

Ha telefonon keresztül nem tudtál vagy nem szeretnél velünk kapcsolatba lépni írj nekünk nyugodtan e-mailt kérdéseddel vagy észrevételeddel kapcsolatban, az ugyfelszolgalat@drm-hungary.hu e-mail címre. A kérdés jellegétől függően legkésőbb 48 órán belül válaszolunk.

Van a termékekre jótállás?

Természetesen igen amit a törvény előír! Bővebben az ÁSZF – ben olvashat vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhat erről.

Leadhatom telefonon is a rendelésemet?

Igen, hívd fel ügyfélszolgálatunkat a 06 70 703 7788-os telefonszámon, ahol telefonon is fogadjuk a hívásodat. A megrendelni kívánt termék/termékek cikkszámára vagy pontos megnevezésére szükség lesz, ezt készítsd elő mindenképpen. Ebben az esetben csak utánvétes megrendelésre van lehetőség.

Hogyan kaphatok kuponkódot?

Hírlevelünkre feliratkozva hozzájuthatsz olyan kuponkódhoz. Hírlevelünkre a weboldalunkon keresztül vagy regisztrációkor tudsz feliratkozni.

Kövesd Facebook oldalunkat is, melynek posztjai között is találhatsz kedvezményes vásárlásra jogosító kuponokat, tehát érdemes kedvelni minket!

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14napon belül.

·         Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége önt terheli.

·         Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy ön által választott bankszámlára.

·         Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

A részleteket lásd és webáruházunk ÁSZF-jében!

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.

·         Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.

·         Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).

·         Amikor átadjuk a terméket a futárnak.

·         A futárszolgálat folyamatosan tájékoztatja Önt hol tart a csomagja és mikor várható a kézbesítés. A csomagját pedig követni tudja a nyomon követési oldalon.

… és minden egyéb, változást jelentő helyzetben. Probléma esetén pedig ügyfél-szolgálatunk hívja Önt telefonon.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

 

Mikor érkezik a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján fog kapni a GLS – től!

Saját kiszállításnál egyeztetünk minden esetben a szállításról.

Mit jelent a várható szállítási idő?

A termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. A szállítási idő nagyrészt attól függ, hogy a termék van-e készleten, vagy meg kell nekünk is rendelni.

Ha a termék nincs raktáron, az oldalon jelzett várható szállítási idő tájékoztató jellegű: előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget.

Mikor szállítják ki a terméket?

Ez több tényezőtől függ (fizetés módja, raktárkészlet), azonban minden leadott rendelés után felvesszük Önnel a kapcsolatot és telefonon egyeztetjük az Önnek megfelelő időpontot. A szállítást a GLS futárszolgálat vagy a webáruház végzi.

Személyesen is át vehetem a terméket?

Természetesen személyesen is át lehet venni a termékeket, ilyen esetekben nincs szállítási költség. Ebben az esetben csak előzetes egyeztetés szükséges.

Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudja átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezze a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írja, ha szeretné, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt. Ha már leadta megrendelését, de nem írt hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Hol tudom személyesen átvenni vagy megnézni a termékeket?

Budapesten 1174 Kvasz András u 14 szám alatt lehetséges a személyes vásárlás és átvétel.

Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?

A GLS futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségétHa esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Mi a megrendelések várható szállítási ideje?

Rendelését a megrendeléstől számított 1-10 munkanapon belül szállítjuk ki. Abban az esetben ha hosszabb idő lesz a kiszállítás minden esetben értesítjük.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módokkal fizethetek?

Webáruházunkban három fizetési mód közül választhat. Előre utalás banki befizetés által. Utánvétellel, vagy PayPal azonnali bankkártyás fizetéssel.

Az árak tartalmazzák-e az Áfát?

Igen, az áraink tartalmazzák az áfát.
 

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előre utalás opciót választottad a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra.

Tudok fizetni bankkártyával?

Igen. Azonnali kártyás tranzakciókat PayPal fizetési rendszeren keresztül intézheted automatikusan. A pénztárnál ha ezt a fizetést választja a rendszer átirányítja majd a kártya adatok megadásával tud fizetni. Majd visszairányítja Önt a rendszer sikeres fizetési esetén.

Vásárlás utáni kérdések

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha negyedóra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

Mondhatok véleményt a termékről?

Igen. Vagy regisztráljon és írjon véleményt a termékről.