Gyakran Ismételt Kérdések – DOCUSHOP Webáruház
Vásárlás előtti kérdések
Hogyan tudok rendelni?
Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet a webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatod. Telefonon keresztül is adhatsz le megrendeléseket.
Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?
A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretnél regisztrálni oldalunkon akkor a kezdő oldalon jobb felső sarokban tudsz a regisztráció gombra kattintva.
A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:
- Követheted a rendelései állapotot.
- Követheted a csomag állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
- Értékelheted a megvásárolt termékeket.
- Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
- Kedvenc termékek áttekintése és megosztása
Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?
A kezdő oldalon tudsz regisztrálni, vagy ha már megtetted, akkor belépni fiókodba.
Hogyan szállítanak?
Házhoz szállítás saját futárral, Packeta vagy a GLS futárszolgálattal történik.
Személyes átvételre is van lehetőség Budapesten előre egyeztetett időpontban a cég székhelyén.
Van ingyenes szállítási lehetőség?
100.000-Ft felett a házhoz szállítási költség egész Magyarország területén ingyenes! Kikéve a nagyméretű és súlyú termékek. Például az archiváló dobozok és másoló papírok.
Kapok számlát a vásárlásról?
Természetesen igen. Minden vásárlásról számlát kapsz! Nekünk is fontos a környezetünk védelme, ezért ha rendelkezésünkre áll e-mail cím akkor elektronikus számlát állítunk ki és küldjük ki a vásárlónak! Ha nincs megadva e-mail cím akkor papír alapú számlát állítunk ki, és ezt a csomagban fogod találni!
Mi az ügyfélszolgálat telefonszáma?
Ha bármilyen kérdésed, észrevételed van, hívj minket a +36 70 703 7788 telefonszámon. Telefonon elérhetőek vagyunk minden hétköznap 8:00 – 17:00 között. Ezen a telefonszámon csak webes megrendeléssel és webáruházzal kapcsolatos kérdésekben tudunk segíteni.
Mi az ügyfélszolgálat e-mail címe?
Ha telefonon keresztül nem tudtál vagy nem szeretnél velünk kapcsolatba lépni írj nekünk nyugodtan e-mailt kérdéseddel vagy észrevételeddel kapcsolatban, az info@drm-hungary.hu e-mail címre. A kérdés jellegétől függően legkésőbb 48 órán belül válaszolunk.
Van a termékekre jótállás?
Természetesen igen, amit a törvény előír! Bővebben az ÁSZF – ben olvashatsz vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhasz erről.
Leadhatom telefonon is a rendelésemet?
Igen, hívd fel ügyfélszolgálatunkat a 06 70 703 7788-os telefonszámon, ahol telefonon is fogadjuk a hívásodat. A megrendelni kívánt termék/termékek cikkszámára vagy pontos megnevezésére szükség lesz, ezt készítsd elő mindenképpen. Ebben az esetben csak utánvétes megrendelésre van lehetőség.
Hogyan kaphatok kuponkódot?
Hírlevelünkre feliratkozva hozzájuthatsz olyan kuponkódhoz. Hírlevelünkre a weboldalunkon keresztül vagy regisztrációkor tudsz feliratkozni.
Kövesd Facebook oldalunkat is, melynek posztjai között is találhatsz kedvezményes vásárlásra jogosító kuponokat, tehát érdemes kedvelni minket!
Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?
Igen. Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14napon belül.
- Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége téged terhel.
- Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát az általad választott bankszámlára.
- Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.
A részleteket lásd és webáruházunk ÁSZF-jében!
Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?
Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.
- Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
- Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
- Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
- A futárszolgálat folyamatosan tájékoztatja Önt hol tart a csomagja és mikor várható a kézbesítés. A csomagját pedig követni tudja a nyomon követési oldalon.
… és minden egyéb, változást jelentő helyzetben. Probléma esetén pedig ügyfél-szolgálatunk hív téged telefonon.
Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?
Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelésed, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írj be a rendelés leadásakor, amin elérhetünk téged.
Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmed arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.
Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések
Mikor érkezik a futár?
A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján fogsz kapni a GLS – től!
Saját kiszállításnál egyeztetünk minden esetben a szállításról.
Mit jelent a várható szállítási idő?
A termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. A szállítási idő nagyrészt attól függ, hogy a termék van-e készleten, vagy meg kell nekünk is rendelni.
Ha a termék nincs raktáron, az oldalon jelzett várható szállítási idő tájékoztató jellegű: előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget.
Mikor szállítják ki a terméket?
Ez több tényezőtől függ (fizetés módja, raktárkészlet), azonban minden leadott rendelés után felvesszük veled a kapcsolatot és telefonon egyeztetjük a megfelelő időpontot. A szállítást a GLS futárszolgálat vagy a webáruház végzi.
Személyesen is átvehetem a terméket?
Természetesen személyesen is át lehet venni a termékeket, ilyen esetekben nincs szállítási költség. Ebben az esetben csak előzetes egyeztetés szükséges.
Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?
A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudod átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezd a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írd, ha szeretnéd, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt. Ha már leadtad a megrendelést, de nem írtűl hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Hol tudom személyesen átvenni vagy megnézni a termékeket?
Budapesten 1174 Kvasz András u 14 szám alatt lehetséges a személyes átvétel.
Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?
A GLS futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az általad a rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.
Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?
A csomagot nem bonthatod ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérd meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrződ a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!
Mi a megrendelések várható szállítási ideje?
Rendelését a megrendeléstől számított 1-10 munkanapon belül szállítjuk ki. Abban az esetben ha hosszabb idő lesz a kiszállítás minden esetben értesítünk.
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Milyen fizetési módokkal fizethetek?
Webáruházunkban három fizetési mód közül választhatsz. Előre utalás banki befizetés által. Utánvétellel, vagy STRIPE vagy PayPal azonnali bankkártyás fizetéssel.
Az árak tartalmazzák-e az Áfát?
Igen, az áraink tartalmazzák az áfát.
Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?
Ha banki előre utalás opciót választottad a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra.
Tudok fizetni bankkártyával?
Igen. Azonnali kártyás tranzakciókat a STRIPE és a PayPal fizetési rendszeren keresztül intézheted automatikusan. A pénztárnál ha ezt a fizetést választod a rendszer átirányítja majd és a kártya adatok megadásával tudsz fizetni. Majd visszairányít a rendszer a sikeres fizetés esetén.
Vásárlás utáni kérdések
Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha negyedóra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.
Mondhatok véleményt a termékről?
Igen. Vagy regisztrálj és írj véleményt a termékről.