VÁSÁRLÁS ELŐTTI KÉRDÉSEK

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet a webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatod. Telefonon keresztül is adhatsz le megrendeléseket.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretnél regisztrálni oldalunkon akkor a kezdő oldalon jobb felső sarokban tudsz a regisztráció gombra kattintva.

 

Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?

A kezdő oldalon tudsz regisztrálni, vagy ha már megtetted, akkor belépni fiókodba.

Leadhatom telefonon is a rendelésemet?

Igen, hívd fel ügyfélszolgálatunkat a 06 70 703 7788-os telefonszámon, ahol telefonon is fogadjuk a hívásodat. A megrendelni kívánt termék/termékek cikkszámára vagy pontos megnevezésére szükség lesz, ezt készítsd elő mindenképpen. Ebben az esetben csak utánvétes megrendelésre van lehetőség.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelésed, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írj be a rendelés leadásakor, amin elérhetünk téged.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmed arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Mikor szállítják ki a terméket?

Ez több tényezőtől függ (fizetés módja, raktárkészlet), azonban minden leadott rendelés után felvesszük veled a kapcsolatot és telefonon egyeztetjük a megfelelő időpontot. A szállítást futárszolgálat vagy a webáruház végzi.

Személyesen is átvehetem a terméket?

Természetesen személyesen is át lehet venni a termékeket, ilyen esetekben nincs szállítási költség. Ebben az esetben csak előzetes egyeztetés szükséges.

Hol tudom személyesen átvenni vagy megnézni a termékeket?

Budapesten 1174 Kvasz András u 14 szám alatt lehetséges a személyes átvétel.

További kérdés

Válasz

További kérdés

Válasz helye.

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Milyen fizetési módokkal fizethetek?

Webáruházunkban három fizetési mód közül választhatsz. Előre utalás banki befizetés által. Utánvétellel, vagy STRIPE vagy PayPal azonnali bankkártyás fizetéssel.

Az árak tartalmazzák-e az Áfát?

Igen, az áraink tartalmazzák az áfát.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előre utalás opciót választottad a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra.

Tudok fizetni bankkártyával?

Igen. Azonnali kártyás tranzakciókat a STRIPE és a PayPal fizetési rendszeren keresztül intézheted automatikusan. A pénztárnál, ha ezt a fizetést választod a rendszer átirányítja majd és a kártya adatok megadásával tudsz fizetni. Majd visszairányít a rendszer a sikeres fizetés esetén.

További kérdések

Válasz helye.

VÁSÁRLÁS UTÁNI KÉRDÉSEK

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha negyedóra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.

Mondhatok véleményt a termékről?

Igen. Vagy regisztrálj és írj véleményt a termékről.

További kérdések

Válasz helye.

További kérdések

Válasz helye.

További kérdések

Válasz helye.